PROMOSI HEBAT KEMASUKAN PELAJAR BARU BAGI DIPLOMA DAN IJAZAH DI INFRASTRUCTURE UNIVERSITY KUALA LUMPUR BAGI LEPASAN SPM DAN STPM

 Sila WHATSAPP @ SMS @ Hubungi Encik Azizul ditalian 01129616029 @ www.wasap.my/601129616029/IUKLintake atau di portal ini :



(IUKL, Nama Penuh, Nombor Kad Pengenalan dan Email) untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai kursus Diploma @ Ijazah Sarjana Muda Tahun Asas di Infrastructure University Kuala Lumpur.(IUKL)

KEMASUKAN KE INFRASTRUCTURE UNIVERSITY KUALA LUMPUR (IUKL) BAGI LEPASAN SPM/STPM/DIPLOMA/MATRIKULASI PENDAFTARAN BOLEH DI BUAT SEKARANG DI PORTAL INI


Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya Pegawai Pendaftaran : 01129616029 @ www.wasap.my/601129616029/IUKLintake secara Whatsapp @ SMS @ Telegram Taipkan (iukl, Nama Penuh, No IC dan Email) Terima kasih.


Untuk mendapatkan surat tawaran daripad IUKL University boleh hubungi saya Pegawai Pendaftaran : 01120616029 @ www.wasap.my/601129616029/IUKLintake atau daftar online di portal website ini https://intakeiukl.blogspot.com/permohonan-kemasukan-ke-infrastructure  secara Whatsapp @ SMS @ Telegram Taipkan (IUKL, Nama Penuh, No IC dan Email) Terima kasih. Daftar di portal ini




Kampus Universiti Infrastruktur Pertama di Malaysia





Kekuatan Infrastructure University Kuala Lumpur (IUKL) hari ini berpunca dari sejarahnya yang kaya. Selama lebih dari 20 tahun, IUKL telah menyediakan pendidikan berkualiti dan perkhidmatan profesional yang sangat baik dalam pelbagai bidang infrastruktur.

IUKL sebagai universiti prasarana yang pertama di Malaysia, yang menekankan integrasi kedua-dua aspek infrastruktur yang keras dan lembut, berminat untuk menghasilkan usahawan teknologi dan tenaga mahir yang mempunyai kemahiran komunikasi yang cemerlang, kemahiran teknologi dan pengurusan yang baik.
IUKL mempunyai kemudahan akademik terkini dan dilengkapi dengan keupayaan pensyarah yang berkelayakan dan pakar dalam bidang mereka yang mempunyai pengalaman luas dalam industri, IUKL berusaha untuk memastikan pendidikan berkualiti tinggi dalam bidang Kejuruteraan, Perniagaan, Komunikasi, Pengajian Bahasa, Seni Bina, Bioteknologi, Teknologi Maklumat dan banyak lagi.
Sebagai anak syarikat Protasco Berhad, sebuah syarikat yang disenaraikan di Papan Utama Bursa Malaysia, IUKL komited dalam kejuruteraan masa depan dalam menghasilkan pemimpin masa depan yang berkualiti. Dedikasi IUKL dalam menyediakan pendidikan yang berkualiti telah membantu ramai pelajar memperoleh pengetahuan, kemahiran dan pengalaman amali yang diperlukan untuk menjadi pengamal yang dihormati dalam pelbagai bidang. Dipandu oleh moto Universiti “For Knowledge, For Humanity”, IUKL berusaha untuk memastikan setiap pelajar dilengkapi dengan sempurna dan diberi kuasa untuk memenuhi cabaran masa depan dengan menyediakan mereka secara holistik bermula pada hari pertama mereka melangkah masuk ke IUKL.
Pendidikan yang disediakan oleh IUKL adalah seimbang - pelajar akan mendapati fikiran mereka dicabar, kemahiran praktikal mereka diasah dan kemahiran interaksi sosial mereka dipertingkatkan. Mereka juga akan dipenuhi dengan nilai moral yang tinggi untuk membantu mewujudkan Wawasan 2020 dan K-ekonomi.

VISI

Menjadi Universiti Infrastruktur terkenal di dunia.

MISI

IUKL berusaha untuk mencapai kecemerlangan dalam pelbagai bidang infrastruktur dengan menyediakan kualiti pendidikan, pengetahuan lanjutan, teknologi canggih  dan  perkhidmatan profesional yang sangat baik.

MOTTO

For Knowledge, For Humanity.

QUALITY POLICY

INFRASTRUCTURE UNIVERSITY KUALA LUMPUR (IUKL) komited untuk memenuhi kehendak pihak-pihak yang berminat melalui  peningkatan  yang berterusan dalam Sistem Pengurusan Kualiti dengan menggunakan  pendekatan berfikir berasaskan risiko bagi mencapai Key Result Area  (KRA) Petunjuk Prestasi Utama (KPI)  yang telah ditetapkan oleh pihak pengurusan IUKL.





Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال