IJAZAH SARJANA MUDA PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK DAN DIPLOMA PENDIDIKAN AWAL KANAK-KANAK DI SEGI UNIVERSITY


PERMOHONAN KEMASUKAN PELAJAR SEBAGAI MAHASISWA DAN MAHASISWI KE SEGI UNIVERSITY DALAM IJAZAH SARJANA MUDA DAN DIPLOMA TELAH DIBUKA SEKARANG.

UNTUK DAPATKAN SURAT TAWARAN DAN PINJAMAN PENGAJIAN SEGERA SILA HUBUNGI:

NAMA : AMRAN
TEL : +6012-3791 871
Email: universityintake@counsellor.com


Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan surat tawaran SEGI UNIVERSITY diminta dan diwajibkan untuk mesej SMS <SEGI, NAMA PENUH, NOMBOR KAD PENGENALAN, KEPUTUSAN PEPERIKSAAN, EMAIL, dan NAMA KURSUS> yang hendak diambil, sama ada diploma atau  sarjana muda atau tahun asas kepada AMRAN, TEL : +6012-3791 871 untuk rujukan seterusnya bagi memudahkan urusan pinjaman pengajian.

Sebarang pertanyaan mengenai kemasukkan ke SEGI UNIVERSITY COLLEGE bolehlah menghubungi AMRAN, TEL : +6012-3791 871 atau email ke universityintake@counsellor.com untuk perbincangan selanjutnya.

(Term and conditions apply-bergantung kepada pihak university) 

Diploma ini sesuai untuk mereka yang berminat dalam bidang psikologi dan sosiologi pendidikan awal kanak-kanak. Ia turut memberikan latihan dan asas pendidikan awal kanak-kanak yang kukuh, baik secara teori mahupun praktikal.
Program ini bertujuan menghasilkan pelajar yang memahami pelbagai aspek berkaitan pendidikan awal kanak-kanak seperti pengurusan kurikulum, penilaian, permainan peringkat awal kanak-kanak, kesihatan, keselamatan dan pemakanan, kemahiran mengajar serta kemahiran mengurus dan memimpin program pendidikan awal kanak-kanak. Di samping itu, pelajar akan memperoleh kesedaran tentang peranan perkembangan kognitif, fizikal, emosi, kreativiti, bahasa dan estetika kanak-kanak.




Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال