MENARIK MENGENAI DIPLOMA KEJURURAWATAN


Diploma Kejururawatan

Pengenalan

Program Diploma Kejururawatan Segi University College merupakan program professional (3 Tahun)  yang berfokuskan kepada pendidikan akademik dan latihan klinikal bagi melatih jururawat professional yang mahir dalam praktis kejururawatan klinikal moden yang selamat serta berupaya menyumbang kepada kesihatan masyarakat. Program ini terbuka kepada calon lepasan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM).
Objektif Program
• Menyediakan graduan dengan pengetahuan asas dan kemahiran kejururawatan yang menyuluruh bagi memenuhi keperluan jururawat berdaftar.
• Menghasilkan jururawat professional dan berpengetahuan yang berupaya menjlanakan praktis kejururawatan dengan selamat di persekitaran klinikal serta berupaya menyumbang kepada kesihatan masyarakat.
Prospek KerjayaJururawat di hospital / klinik kerajaan dan swasta, rumah perawat dan industry berkaitan kesihatan.

PROGRAM KEJURURAWATAN


PROGRAM KEJURURAWATAN DI 
SEGI UNIVERSITY COLLEGE

Sebarang pertanyaan mengenai kemasukkan ke SEGI UNIVERSITY COLLEGE bolehlah menghubungi  AM, 017 6842 836 atau email ke ammarmaju@yahoo.comuntuk perbincangan selanjutnya.

Sesiapa yang berminat untuk mendapatkan surat tawaran SEGI UNIVERSITY COLLEGE  DIMINTA dan DIWAJIBKAN untuk mesej SMS NAMA PENUH, NOMBOR KAD PENGENALAN, ALAMAT EMAIL DAN NAMA KURSUS yang diambil, sama ada diploma atau  sarjana muda atau tahun asas kepada AM, TEL : 017-6842 836 untuk rujukan seterusnya bagi memudahkan urusan pinjaman pengajian. Anda juga boleh menghubungi AM, TEL : 017-6842 836.






Terbaru Lebih lama

نموذج الاتصال